fitspo

Att träna innan man går och lägger sig ska man inte göra sa min mamma. Det bygger tydligen ingen muskelmassa. Men skitsamma, jag är nöjd ändå att jag rörde på mig ca en timme. Är ingen expert på träning och det är det tråkigaste som finns.
Men nu MÅSTE jag börja träna. Har gått upp hela 10(!!!!) kg sedan jag gick i nian. Jag ska träna, vare sig jag orkar eller inte. 

Idag körde jag lite skuggboxning, massa övningar, situps, armhävningar och sådant, orbitrek crosstrainer och typ 20 minuter hopprep. Så nu sover jag gott inatt hihi! 

Det här får mig att vilja träna

Kommentarer
Postat av: Sacha

Det jag vet som gäller det är att du ska äta mycket proteiner och tänka på att vila kroppen :)

Svar: Åh, tack så mycket Sacha! :D Ska tänka på att äta mycket proteiner :)
Elin Borensved

2012-11-27 @ 21:24:05

här kommenterar du:

vad heter du?
ska ditt namn sparas här?

e-postadress: (kommer ej att synas!)

url/bloggadress:

& vad vill du kommentera?

Trackback
RSS 2.0