nolifer

Dag 1: Din facebook profilbild med flest likes.



Dag 2: En bild på personen som vet mest om dig.



Dag 3: En viktig person i ditt liv.



Dag 4: En bild som visar hur du mådde förut.


Sov ganska mycket..

Dag 5: En bild på ett ställe jag vart på.


stockholm

Dag 6: En låt som betyder mycket



Dag 7: Åtta bekännelser.

jag är rädd när jag är hemma själv i rottne.
jag trivs sådär i skolan. (inget allvarligt, bara skoltrött)
jag är bäst på att spedera pengar fort.
jag dagdrömmer 24/7.
jag är ganska lat.
jag vill inte bo i rottne.
jag blir orolig av att tänka på framtiden.
jag tycker noomi rapace är snugg.

Dag 8: En bild på en tid du saknar.



Dag 9: En gammal och en ny bild på dig själv.



Dag 10: En bild från din förra sommar.



Dag 11: Bakrund på mobilen.



Dag 12: En bild på dig och din bästavän.



Dag 13: Några favorit citat.

"Jag är inte rädd för att dö, jag vill bara inte vara där när det händer"

"If you love two people at the same time, choose the second one. Because if you really loved the first one, then you wouldn’t have fallen for the second." – Johnny Depp

"att glömma någon man älskar är som att minnas någon man aldrig har träffat" 

"jag förlåter dig bara om du är död"

"i want to be remembered as the girl who always smiles even when her hearts is broken, and the one that could always brighten up your day even if she couldn't brighten her own"

Dag 14: En bild du tycker visar kärlek.



Dag 15: En bild som får dig att le.



Dag 17: Min favorit film.



Dag 18: En person jag vill träffa just nu.



Dag 19: En bild på det jag köpte senast.



Dag 20: Bilder på ditt/dina favorit klädesplagg.



Dag 21: Din nuvarande profilbild på facebook.



Dag 22: Någonting jag oroar mig för.

ma future.

Dag 23: Typ av killar jag faller för.



Dag 24: Det här vill jag ha.



Dag 25: Mina intressen.

boxas


 

Så, nu fick ni värsta informationen om mig. PUSSPUSS

Kommentarer
Postat av: elise

fina citat!!!

2012-04-02 @ 12:40:26
URL: http://muskler.blogg.se/

här kommenterar du:

vad heter du?
ska ditt namn sparas här?

e-postadress: (kommer ej att synas!)

url/bloggadress:

& vad vill du kommentera?

Trackback
RSS 2.0