dagbok 3/1 2004

Idag så när jag steg upp från sängen så var klockan halv 9 då rusade jag upp för att titta på disni chanels.. vänta lite dagbok... det var luftens jältar sän skulle vi iväg när jag kom hem gjorde jag klart att städa då kom arvid in och frågade om vi skulle leka med bratz men jag städade sän blev jag och arvid vi blev ovänär så då sa jag till arvid att jag leker inte med bratz när du är så arg på mig men nu är jag klar sa jag till arvid då frågade jag om vi inte kan spela tevespel då sa arvid ja om jag får börja då sa jag att det blev bra sän kom mamma då blev jag tröt så jag skrev i min dag-bok jag skrev 2 sidor, 41 rader.


Kommentarer

här kommenterar du:

vad heter du?
ska ditt namn sparas här?

e-postadress: (kommer ej att synas!)

url/bloggadress:

& vad vill du kommentera?

Trackback
RSS 2.0