2011

 

eftersom jag inte har gjort någon sammanfattning av 2011 som alla andra gör i bilder och skit så gör jag den här istället. ni kanske får en bildsammanfattning när jag har tid till det!

2011
ÅRET.
Hur har året 2011 varit för dig? - ärligt talat, både det sämsta och det bästa.
Bättre än förra året? - jo, men det var det!
Någonting du aldrig kommer glömma 2011? - avslutningsmusikalen, 9:an, liseberg, första terminen i gymnasiet, mönsterås, alla nya vänner jag träffat!
Har du flyttat under år 2011? - nej det har jag inte.
Har du hittat en ny låt som du älskar? - många! hehe

KÄRLEK.
Hur har din kärlek varit 2011? - åt helvete =)
Har du hånglat med nån utan att ni var tillsammans ? - ohja!
Har du varit kär? - yes. det har jag faktiskt.
Har du sagt jag älskar dig till någon? - m.
Har någon sagt jag älskar dig till dig? - yes.
Har du haft ett hemligt förhållande? - jättehemligt! eller nej ;)

SORG&HÄMND.
Har någon i din närhet tagit självmord? - nej :)
Har någon i din släkt avlidit? - yes, farfar♥
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? - ja.
Varit i slagsmål? - nej

PERSONLIGT.
Har du gjort någonting du ångrar? - om jag har!
Isåfall vad? - en sak..
Har du skämt ut dig? - hahaha ja!
Har du varit ute en hel natt? - yes.
Har du blivit tagen av polisen? - nej! jag är duktig chey :D
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? - ja :)
Har du sovit i samma säng med ngn i samma kön? - yes :)

SKOLAN&FRITIDEN.
Vilken skola går du på? - teknikum, vård och omsorg.
Har du gjort något framsteg ? - nej.
Haft alla rätt på ett prov? - nej

 

VÄNSKAP.
Har du träffat nya vänner? - ohja! många detta året. i mönsterås, nya klassen, på teknikum och olika ställen =)
Har du förlorat en vän? - ja.
Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän? - inte som jag kan komma på?
Har du gått bakom ryggen på en vän? - har jag säkert.
Har du ljugit för en bästavän? - inte som jag kommer på, men ngn gång har det säkert hänt! :$
Har du strulat med en kompis pojk-/flickvän?- nej!

Ja, ni var ju duktiga som läste. Det här var ju skittråkigt! Lovar att göra en bildsammanfattning, men nu ska jag iväg! XOXO

Kommentarer
Postat av: Sofia - Uddevallas största modeblogg!

Ny tävling på bloggen! Hoppas du vill vara med :D

2012-01-08 @ 19:10:10
URL: http://smnmode.blogg.se/

här kommenterar du:

vad heter du?
ska ditt namn sparas här?

e-postadress: (kommer ej att synas!)

url/bloggadress:

& vad vill du kommentera?

Trackback
RSS 2.0