teknikum sux

Hej! Idag har det varit en bra dag, eller nej. Eller jo, båda delarna. #happy and sad at the same time
Skolan var helt okej, hade sovmorgon. Förutom sista lektionen, mentorstid. Då vi fick reda på att A och B klassen ska slås ihop till en stor klass! (&jag lovar er, A & B, går inte ihop. Inget elakt menat till A. Men det är bara så.) Samt att dom pratar om att ta bort högskoleförberedande för att Teknikum inte har råd med det eller något shit. Så såhär kommer det bli → 15 st A:are + 15 st B:are = 30 st A:are. sux. #sadelin.

Efter skolan gick jag, Alexandra och Ebba och fikade. Sen shoppade vi lite. Jag handlade en tröja. Orkar inte ta bild på den, så ni får en print från hemsidan. Mycket mys eftermiddag!

Sedan stack jag på boxning, hade föreläsning typ. Fick också reda på att jag var "uttagen" eller vad man ska säga till att göra något nästa helg när det är boxningmatch (typ något med att vara sekreterare). Vet inte så mycket mer, men på fredag får jag reda på mer när jag ska till Royal Corner och äta macka och dricka öl. hehehe

Långt inlägg. Ups. Försöker undvika sådant pga att det är så jobbigt att läsa. Haha. 
Nu ska jag sova. Natti!




Kommentarer

här kommenterar du:

vad heter du?
ska ditt namn sparas här?

e-postadress: (kommer ej att synas!)

url/bloggadress:

& vad vill du kommentera?

Trackback
RSS 2.0