ja.. bloggen.. just det ja...

Ja. Lite död uppdatering under dagarna. Men kan bara säga att Titanic i 3D var awesome!

Från torsdagen till fredagen lekte jag med Ebba, Julia och Amanda. Mycket mycket trevligt. ÅH vad jag har saknat min lilla x-tra familj. Fick ett BURBERRY-glasögonfodral av Kidde. Blev mycket glad!


(dock använder jag inte glasögon.. hehe.. men man kan ha andra saker där i! typ som solglasögon eller mobil)

Sov också över där, vid klockan halv tre på fredagen stack jag hem och gjorde mig snabbt iordning. Sedan skulle jag, eller rättare sagt, vår familj hem till Linns familj och äta påskmat och så med två andra familjer också. 



Träffade också Thimmibooi igår med. Evigheter sedan! GALET



Idag blir det att åka iväg med mamma, pappa och Albin till Bråten. Köra lite sexhjuling och bara mysa. Försöka plugga lite om min hjärna tillåter. Samt titta lite på Andra Avenyn. Sover där och sedan imorgon blir det att träffa släkten.

Ha en trevlig påsk!

Kommentarer

här kommenterar du:

vad heter du?
ska ditt namn sparas här?

e-postadress: (kommer ej att synas!)

url/bloggadress:

& vad vill du kommentera?

Trackback
RSS 2.0