helgen.

Helgen har varit kanon! 
I fredags slutade vi halv elva. Då drog jag och nästan alla tjejer i min klass och åt buffé på KINAF00d. Fett gott!



Klockan 13.46 tog jag, Martina och Anna tåget till Kalmar!



När vi var framme drog jag vidare med bussen till M-ås.



I lördags förmiddag gick jag och Natalie och tog en fika. Mycket gott, satt där i några timmar och bara snackade. Myys! Sen gick vi och tittade lite i M-ås butiker, hittade en fejk-burberrynecisär, bild på det senare!
Efter vi var klara med det stack vi till Mölstadsskolan och träffade Marcus. 



Senare på kvällen träffade vi Oliver, Fredrik, Jesper, Kerstin, Elin, Olof, Leo, och massa andra.
Åt också en calzone på Rhodos!



Tack för en bra helg allihopa♥

Nu ska jag träffa Linn! xoxo

Kommentarer

här kommenterar du:

vad heter du?
ska ditt namn sparas här?

e-postadress: (kommer ej att synas!)

url/bloggadress:

& vad vill du kommentera?

Trackback
RSS 2.0