shoppppppat lite

Hej! Mitt liv är ganska tråkigt just nu. Bara pluggar och är i skolan 24/7. Händer inte så mycket om dagarna. 
Idag drog jag mig ner mot stan och shoppade lite, blev lite hårprodukter, en earcuff, assöt! och ny foundation och nytt puder. Behövdes verkligen! 

Kan ju också passa på att säga att om 8 dagar blir jag korthårig. Har inte klippt mitt hår hos en frisör på ungefär 2 år. Klippt mig själv det senaste året. Men nu är mitt hår slitet från topp till tå. pga att jag färgat det var tredje vecka, plattar det 2 gånger per dag, har alltid spray och mousse i. Så nu behövs det en förändring. Längtar så enormt!


Kommentarer

här kommenterar du:

vad heter du?
ska ditt namn sparas här?

e-postadress: (kommer ej att synas!)

url/bloggadress:

& vad vill du kommentera?

Trackback
RSS 2.0