dag 4

dag 4. 7 rädslor

1. Jag bli rädd när folk stirrar. (hände mig senast idag när jag åt på mc'donalds) så satt det en tant och verkligen storglodde på mig. då blir jag rädd, kan inte koncentrera mig, mår illa och kunde knappt äta. detta har hänt förut, tex när natalie och jag satt på tåget från köpenhamn, satt en liknande tant och glodde.. försökte sova, men nej, det gick inte. kände att hon iaktog mig hela tiden. usch.
2. Att bli lämnad av ngn man tycker om.
3. Skräckfilmer, usch fy blä
4. Att inte klara av skolan. men det hoppas jag på att jag gör!
5. För mig själv ibland. Låter sjukt, men visst har vi alla varit rädda för oss själva?
6. Kryp, mördare, pedofiler, hästar och typ sådant som lever.
7. -

Kommentarer

här kommenterar du:

vad heter du?
ska ditt namn sparas här?

e-postadress: (kommer ej att synas!)

url/bloggadress:

& vad vill du kommentera?

Trackback
RSS 2.0