bara för att fördriva tiden

Dag 1 - 10 lite udda fakta om mig

Dag 2- 9 saker jag gör varje dag

Dag 3 - 8 saker som irriterar mig

Dag 4 - 7 rädslor

Dag 5 - 6 sånger jag tycker om

Dag 6 - 5 saker jag inte kan leva utan

Dag 7 - 4 minnen jag aldrig glömmer

Dag 8 - 3 ord jag inte kan gå en dag utan att säga

Dag 9 - 2 saker jag önskar jag kunde göra

Dag 10 - 1 person jag litar på


dag 1.

1. jag har svårt att lita på folk. riktigt svårt. finns en andledning till varför.

2. jag har en hemlighet som ingen vet. tänker på det hela tiden, om jag borde berätta för någon, men som nr1, så kan jag inte det.

3. jag trivs riktigt bra när jag är i m-ås med mina kusiner och min släkt där. samt vännerna där.

4. jag älskar att åka tåg, flyg, bil, BUSS! med headset. annars hatar jag det.

5. jag är typ på dåligt humör just nu.

6. jag står alltid i BH när jag sminkar mig, haha.

7. jag tycker om en riktgit mycket.

8. jag tycker noomi rapace är snygg!

9. jag verkligen älskar O.C och andra avenyn!

10. jag gillar lejon, och hade gärna velat ha ett lejon.

11. jag är Carolines lilla ginger♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag kan vara ditt lejon ;)

2011-11-08 @ 18:51:04

här kommenterar du:

vad heter du?
ska ditt namn sparas här?

e-postadress: (kommer ej att synas!)

url/bloggadress:

& vad vill du kommentera?

Trackback
RSS 2.0