fredagen den 13..


Hej! Idag är det fredagen den 13 Maj. Det har verkligen märkts för mig idag. I alla fall på idrotten, haha.
Jag och Linn springer i skogen. Så skulle vi springa höger (fast egentligen rakt fram) så Linn springer rakt in i mig, jag snubblar och ramlar, bryter nästan handen (gjorde seriöst skitont!) och sen slår huvudet i en sten (har en bula där nu) kliver upp på båda fötterna och fortsätter springa. 
Sen när vi står och gör en annan övning så är det en som kommer och springer rakt in i mig, så det gjorde också ont. Sen när det väl var min tur att springa så springer jag asfort, och i svängen halkar jag, kommer med huvudet före och slår i det i marken, samt river upp två-tre sår på benet. Så hela min kropp värker nu!
Hoppas ni har haft en trevlig "fredagen den 13", det har i alla fall inte jag.
xoxo


Kommentarer

här kommenterar du:

vad heter du?
ska ditt namn sparas här?

e-postadress: (kommer ej att synas!)

url/bloggadress:

& vad vill du kommentera?

Trackback
RSS 2.0