det jag handlade hem!

Hej igen. Nu kommer det jag handlade idag! Handlade också två presenter, en till Nina och en till Ebba! Men det visar jag inte här!


Jumpsuit från H&M 149kronor. Är fortfarande lite osäker om jag verkligen tycker om den. Den är ju jättefin och übersnygg! Men ja, den satt lite konstigt på mig. Jaja, det blir nog bra ändå!


Ansiktsprodukter!


Värmeskydd, nagellack, rosa cotton sticks och en vit eyeliner! (Har det för att ögat ska se större ut!)


Och till sist, hårfärgning, måste verkligen färga mitt hår nu! Har kanonutväxt. Skäms faktis lite!

Det var det, nu ska jag dricka upp kaffet, städa mitt rum, plugga och till sist duscha. Uppdaterar sen! 
Xoxo

Kommentarer

här kommenterar du:

vad heter du?
ska ditt namn sparas här?

e-postadress: (kommer ej att synas!)

url/bloggadress:

& vad vill du kommentera?

Trackback
RSS 2.0