creepy att gråta för ingenting!

Idag har inte jag haft min kamera. Den har blivit används av Kasper och Linn ist! Många roliga och söta bilder. Samt tre videos som jag håller på att dö av just nu! Hahaha så dålig humor har jag :'D

Imorgon ska jag på Ebbas konfirmation. Så nu ska jag sova lite, är lite smått trött. Men det blir nog kalasmysit! Har med mig kameran!


Hahahahaha värsta creepy har det varit ikväll. Var och tittade på fotboll uppe på vidingeskans idag, och när jag sitter där börjar jag helt plötsligt gråta, inte bara 1 tår utan massor! Och det slutade inte förens typ 10? Hahah det konstigaste var nog att jag inte var ledsen över något och hade ingen aning om varför det blev som det blev, haha.



xoxo!

Kommentarer

här kommenterar du:

vad heter du?
ska ditt namn sparas här?

e-postadress: (kommer ej att synas!)

url/bloggadress:

& vad vill du kommentera?

Trackback
RSS 2.0