solarium, plugg och älska mig

Hej! Igår gick jag och la mig klockan halv nio. Det var därför jag inte uppdaterade under kvällen. Jag kunde knappt röra och hade otroligt ont i hela kroppen! Jag har ju (som ni har läst i dom tre senaste inläggen) solat solarium, 30 minuter, 3 dagar i streck är verkligen ingenting jag rekomenderar. LIVSFARLIGT! Har bränt mig, ajajaj.

Ikväll händer det inte så mycket. Har massa plugg jag ska gå igenom. Bland annat hem- & konsumentkunskap (har ju prov på måndag i det!). Sen ligger jag efter i svenskan. Jaja, det blir nog bra i slutändan ändå.

Nu i eftermiddags har jag legat och tittat på en dålig film som heter "Älska mig". Men den hade bra handling med skådespelarna sög. Haha. Trailern är nedanför. Puss /Elin


Kommentarer

här kommenterar du:

vad heter du?
ska ditt namn sparas här?

e-postadress: (kommer ej att synas!)

url/bloggadress:

& vad vill du kommentera?

Trackback
RSS 2.0