Gokväll!

Hej! Inte så mycket uppdatering idag. Har pluggat och bara slappat. Så skönt! Ska snart dra mig till mitt rum och göra några situps + öva på att klara av att göra minst två armhävningar. Hehe. Se om jag lyckas.

Är egentligen dödstrött och hade gärnat gått och lagt mig, men jag måste se Kissie på TV vid 22.00. Haha. Se hur mycket hon skämmer ut sig.

Sitter på pappas dator, så nu kommer lite gamla bilder. Alltid roligt att kolla på!


Okej, blev bara två. Men den sista älskar jag sjukt mycket! Vi var små och var i ett badhus i Tyskland. Hahahahaha och det ser så roligt ut att Albin sitter och surar. Hahahahaha

Kommentarer
Postat av: frida

SV:

jo visst det kan jag göra någon gång i helgen ;)

2011-03-04 @ 15:28:50
URL: http://typicalfrida.blogg.se/

här kommenterar du:

vad heter du?
ska ditt namn sparas här?

e-postadress: (kommer ej att synas!)

url/bloggadress:

& vad vill du kommentera?

Trackback
RSS 2.0