ullared

Jag var i Ullared igår, så det var därför jag inte bloggade. Så kom hem sent, sen blev det att va med Ebba och Nina and the crew. Åkte till Innaren och badade, träffade också Simons amerikanare, Parker! Stack sedan hem till Nina och hade det trevligt.
Lite senare sen träffade jag Thim och hans amerikanare, Gunnar!
Mycket mycket trevlig dag!


Doves BUS
Rakgel
Hårspray
2pack hårfärg
Lösögonfransar
2pack lösnaglar
Deodorant
Frans och ögonbrynsfärg -brun.


Tops
Eyeliner
Mascara
Kokkosolja
Nagellackborttagningsmedel
Plattång
Nagelfil
Tandborste -svart!
Make-upkuddar
3pack tuggumi
Scrubvantar


Addidasjacka- lovelovelove! ♥



(inte från ge-kås, från scorett)
Älskar seriöst dom här skorna. Så jäkla grymma är dom!
Tyckte det var x-tra snyggt med camoflage (stavas det så?) under!
Kostade 750kronor. Men fick dom för 200!


Hellokittybag! Minns ni den jag köpte förra året ;)?


Sooo sweet!

Kommentarer
Postat av: oscar

men Elin var det inte nåt mer du köpte? typ nåt med pärlor på? <3

2011-06-29 @ 23:21:41
Postat av: DoraBroström

jag har oxå en adiddas kofta som dej,<3

2011-07-20 @ 21:49:13

här kommenterar du:

vad heter du?
ska ditt namn sparas här?

e-postadress: (kommer ej att synas!)

url/bloggadress:

& vad vill du kommentera?

Trackback
RSS 2.0