Tolg

Idag har jag varit med mina goa vänner Ebba och Nina. Var först hemma hos Nina och spelade lite kort med hennes bror Anton.
Sen kom Elias, Simon, Oscar och Ida så drog vi och badade i Tolg. Först på ett ställe där man hoppade ner i vattnet från några klippor, sen drog vi vidare till Tolgs badplats! Mycket trelivgt och roligt.
Efter det tog vi en runda hem till Oscar och åt ostmackor. Mums!



Det var liten del av alla bilder.
Nu måste jag sova. Ska upp tidigt imorgon. Jag och 7 andra tjejor + Almir ska till Ullared :D!
Mycket roligt. Hörs imorgon bitti!

Xoxo /e

Kommentarer
Postat av: oscar snygg barn eller vad tkr du?

jag e me på en bild!

2011-06-28 @ 16:44:29
Postat av: oscar

elin jag stavar mitt namn med c. :( trodde du visste detta nu får du redigera...

2011-06-28 @ 16:45:57

här kommenterar du:

vad heter du?
ska ditt namn sparas här?

e-postadress: (kommer ej att synas!)

url/bloggadress:

& vad vill du kommentera?

Trackback
RSS 2.0