Musikal, 9:an fest, skolavslutning, Liseberg och blommor.


Hej! Nu har jag lagt in alla bilder på datorn. Det var massor och jag kan tyvärr inte lägga upp alla. Men jag lägger i alla fall upp några. 
Nästan alla bilder finns på facebook som ni hittar här tror jag; bilder

Men jag lägger upp lite bilder här i alla fall.

Musikalen



9:an fest


Skolavslutningen



Liseberg


Här är nästan alla blommor jag fick.


Detta var den bästa skolavslutningen ever!
9C, ni har varit en förbannat bra klass. Har tyckt den varit superbra och superkul! Ni alla är så snälla och gullia. Kommer sakna er! ♥

Bloggar mer imorgon. Ska sova nu. Gonatt!

Kommentarer

här kommenterar du:

vad heter du?
ska ditt namn sparas här?

e-postadress: (kommer ej att synas!)

url/bloggadress:

& vad vill du kommentera?

Trackback
RSS 2.0