årets kamrat, betyg och musikaldvd

Godmorgon allesammans! Har precis tagit en dusch och flätat mitt hår. Ska vidare till stan vid ett med Albin och farmor. Så ska vi möta upp Annica och Natalie som kommer lite efter två. Blir nog trevligt! =)

Btw, så har jag ju glömt att berätta att jag vann tusen kronor på skolavslutningen. Blev nämligen framröstad till årets kamrat!

Motiveringen löd såhär:
Du är glad, social och omtänksam
och ställer alltid upp för alla.
Du är snäll och positiv rakt
igenom, såväl mot vuxna som
mot jämnåriga.



Blev så himla glad! Tack alla som röstade på mig! Ni är guld värda!

Sen efter jag hade fått kamratpriset var det dags för betygen. Blev riktigt nöjd! Hade inte sänkt mig eller höjt mig i något ämne. Alltså så hade jag samma som jag hade i höstas. Och dom är jag riktigt nöjd med!
10 VG och 7 G. 


Sträcken är dom ämnerna jag inte har haft. Som typ ingen har^^

Sen fick vi ju också vår musikal på DVDskiva. Blev så himla glad och skulle hem och titta på den direkt. Och gud var kul att jag har fått en tom skiva. Så den fungerade inte. 
Men får hoppas att jag kan få eller köpa en ny.



Nu ska jag sminka mig. Hörs sen! =)

Kommentarer

här kommenterar du:

vad heter du?
ska ditt namn sparas här?

e-postadress: (kommer ej att synas!)

url/bloggadress:

& vad vill du kommentera?

Trackback
RSS 2.0