aa

Innan tog jag ett långt varmt bad. Mycket skönt! Behövdes verkligen. Scrubbade hela kroppen och sedan smörjde jag in kroppen i BUS! Så nu känner jag mig riktigt fräsch.

Ska nu tipsa er om en bra låt jag fått på hjärnan! (Dom som var med i avslutningsmusikalen vet vilken det är, pga att den var med där.)


Lemon tree

Ikväll blir det en filmkväll också. Är så himla trött! Har ju faktiskt jobbat idag ;) 4 timmar. Puh!
Hehe, så nu ska jag dra igång 3dje säsongen av AA. Blir nog att jag spolar för det mesta eftersom jag har sett alla dom innan och det är bara spännande när det handlar om Kitty. Hehe! Jaja, hörs sen!

Xoxo /e

Kommentarer

här kommenterar du:

vad heter du?
ska ditt namn sparas här?

e-postadress: (kommer ej att synas!)

url/bloggadress:

& vad vill du kommentera?

Trackback
RSS 2.0