godmorgon sunshines!

Nu har jag vaknat och ätit frukost. Snart ska jag bort till Peters lägenhet och fortsätta städa. Inte så farligt. Men jaja, pengar behövs just nu kan jag säga! 

Btw, så ska jag skicka efter en almanacka som jag själv har designat. Mycket nöjd är jag med den!


Framsidan kommer se ut såhär. Baksidan är rosa.



& såhär kommer innehållet att se ut. Allt är i rosa! Me like!
Har också lagt in så veckans prov, veckans tentor, veckans lista, dagens väder, dagens träning och dagens jobb är med. 
Sen fick man en linjal också, och den valde jag i rosa.
Mycket nöjd är jag! + att jag har lagt in jätte många födelsedagar, så dom kommer att vara tryckta i almanackan!
Ska skicka efter den någon dag jag har pengar, hehe.

Xoxo /elinborensved

Kommentarer
Postat av: elin

Gud va nice, varifrån beställde du den? (:

2011-07-19 @ 23:51:51
URL: http://eeellin.blogg.se/
Postat av: ertyu

egooooo

2011-07-20 @ 10:54:44
Postat av: Rebecca :)

vart beställde du den? :D

2011-08-01 @ 15:17:33

här kommenterar du:

vad heter du?
ska ditt namn sparas här?

e-postadress: (kommer ej att synas!)

url/bloggadress:

& vad vill du kommentera?

Trackback
RSS 2.0