Paket

Hej hej! Nu är jag hemkommen från skolan och ska snart sticka bort till ica för att hämta ut ett paket. Mina bikinisar har äntligen kommit! Mycket roligt! Idag har det verkligen varit en slapp dag. Linn och jag hade det väldigt roligt. Jag målade ansiktsmålning på henne. Mycket bra blev det faktis! Hahahaha

& så har vi börjat prata om skolresan inför våren. På ett sätt längtar jag oehört mycket men på ett annat sätt ingenting alls. Blir förmodligen att vi åker till boda borg i Visby på Gotland. Det blir nog toppenroligt!


& Linn skrev också i min panna. Hehe, mycket skratt det där!
Men nu ska jag till ica. Bloggar senare! Puss!

Kommentarer
Postat av: Linn

nejmen elin! tkr du jag är så snygg att du mst skriva det i pannan på dig själv? (A)

hahah. jag har tvättat mitt ansikte nu. med nagellackborttagningsmedel... :P

nu har jag kommenterat tio inlägg. high five på den du :D <3

2011-01-26 @ 17:35:12
URL: http://linnalexandersson.blogg.se/

här kommenterar du:

vad heter du?
ska ditt namn sparas här?

e-postadress: (kommer ej att synas!)

url/bloggadress:

& vad vill du kommentera?

Trackback
RSS 2.0