JAPAN

Hej. Som sagt blev det väldigt lite uppdatering idag. Åkte direkt till stan efter skolan så det var därför. Idag var jag och pratade med syon, syv, syo, suo whatever, och som jag fattade det som så kan jag gå vård & omsorgs-programmet och då kan jag välja till japanska. Istället för att gå barn & fritid-programmet. Men ska gå tillbaka till henne imorgon för att verkligen se om jag har förstått rätt. Hehe, men erkänn sjukt kul och kunna japanska?!

Annars har det inte hänt så mycket mer i skolan, fick 1 poäng ifrån VG på matematikprovet. Men jag klarar väl mig. 

Var inne i stan innan. Orkade inte vara där länge så jag köpte det jag behövde, hämtade ut mina kort (som jag lämnade in i Juni, och skulle egentligen hämtas i Juli. Haha, bilder från Grekland, så det var lite smått roligt. Förutom att 70% av alla fotot var gråa!) & sen stack jag hem.

Ny almanacka, miniräknare, pennor, suddigum, och pennfack. Hihi :$

Linsvätska till mina nya barbielinser som kommer om några dagar!


Detta är dock inte alla bilder. Bara tagit dom det är färg på.



Kommentarer
Postat av: Linn

hey honeybunny. jag mst få va med när du sätter i linserna första gången. okej?! :D

btw. får du inte linsvätska till, när du beställer linserna? o_O

2011-01-26 @ 17:22:07
URL: http://linnalexandersson.blogg.se/

här kommenterar du:

vad heter du?
ska ditt namn sparas här?

e-postadress: (kommer ej att synas!)

url/bloggadress:

& vad vill du kommentera?

Trackback
RSS 2.0