fritidsgården

Hej alla igen! Precis kommit hem från fritidsgården. Var faktiskt mer folk där än vad det brukar, så det var ju lite roligt. Vissa bakade så jag åt en bit kladdkaka och rosa grädde till. Det var smaskens. Sen diskuterade jag med en tjej från gymnasiet om vad man kan välja för språk och så när man börjar där. & på onsdag ska jag gå och prata med syo om man kan välja sådär lite coolare språk, såsom japanska. Haha. Men återkommer mer om det på onsdag. Men nu kan jag inte sitta här mer, ska ner och träna i en timme nu. Lägger nog in ett inlägg innan jag går och lägger mig. Ciao!

Bilden är på min vän Erik när han äter strössel.

Kommentarer
Postat av: MAHIILDAS

yes de ska bli awesume :D

hih tack ! hoppas du får en bra sommar hihi :> <3

2011-01-24 @ 21:31:39
URL: http://mahiildas.blogg.se/
Postat av: Luuuuuuuuuudwig

Japanska är jättekul, men du får inga meritpoäng, alltså är det bättre att ta tyska, spanska eller franska eftersom du får meritpoäng som är väldigt bra att ha (Y)

2011-01-24 @ 22:55:04

här kommenterar du:

vad heter du?
ska ditt namn sparas här?

e-postadress: (kommer ej att synas!)

url/bloggadress:

& vad vill du kommentera?

Trackback
RSS 2.0