dag 1,2,3,4,5 osv.

Sen jag var liten har jag alltid gillat så som "vänner-böcker" "kompisboken" "mina allra bästa vänner-böcker" osv. Där man får svara på massa frågor angående sig själv och sitt liv. Som en intervju ungefär. Så nu kör jag också på en sådan som 2541 andra bloggare också gör. (Men alla har inte samma frågor)

Jag fick den här listan av Mathilda

Dag 01 - Presentation om mig själv
Dag 02 - Två saker jag längtar efter
Dag 03 - Fyra bilder som gör mig glad
Dag 04 - Två personer som betyder mycket för mig
Dag 05 - Tio sanningar om mig
Dag 06 - Fem bilder från minnen 2010
Dag 07 - En bild som är från när jag var liten
Dag 08 - Mina/mitt syskon
Dag 09 - En bild jag tagit som betyder någonting
Dag 10 - En bild som är över ett år gammal
Dag 11 - En bild som inte är tagen i landet jag bor i
Dag 12 - Tre saker som finns i mitt rum
Dag 13 - En sång som får mig att må bra
Dag 14 - Någonting jag saknar väldigt mycket
Dag 15 - En rolig bild
Dag 16 - Ett datum jag aldrig kommer glömma
Dag 17 - Min favoritblogg 
Dag 18 - Min musik
Dag 19 - En barndomsvän
Dag 20 - Min favoritplats

Kommentarer
Postat av: Linn

dethär verkar sjukt kul. mst komma ihåg att läsa din blogg varje dag nu då :)

2011-01-26 @ 17:26:23
URL: http://linnalexandersson.blogg.se/

här kommenterar du:

vad heter du?
ska ditt namn sparas här?

e-postadress: (kommer ej att synas!)

url/bloggadress:

& vad vill du kommentera?

Trackback
RSS 2.0