dag 04 & 05



Dag 01 - Presentation om mig själv
Dag 02 - Två saker jag längtar efter
Dag 03 - Fyra bilder som gör mig glad
Dag 04 - Två personer som betyder mycket för mig
Dag 05 - Tio sanningar om mig
Dag 06 - Fem bilder från minnen 2010
Dag 07 - En bild som är från när jag var liten
Dag 08 - Mina/mitt syskon
Dag 09 - En bild jag tagit som betyder någonting
Dag 10 - En bild som är över ett år gammal
Dag 11 - En bild som inte är tagen i landet jag bor i
Dag 12 - Tre saker som finns i mitt rum
Dag 13 - En sång som får mig att må bra
Dag 14 - Någonting jag saknar väldigt mycket
Dag 15 - En rolig bild
Dag 16 - Ett datum jag aldrig kommer glömma
Dag 17 - Min favoritblogg 
Dag 18 - Min musik
Dag 19 - En barndomsvän
Dag 20 - Min favoritplats

Hann ju inte göra detta igår, så nu gör jag både dag 4 & 5

4. Två personer som betyder mycket för mig.

En person som betyder väldigt mycket för mig är min morfar!
Han är helt enkelt bra och bäst på alla sätt och vis, och ställer upp för en precis när som helst. Han är guld värd! ♥


Bilden är väldigt gammal. Hade då mitt gingerröda hår och mitt smink var helt fucked'up. Men till vänster är min underbara morfar nisse! ♥

& sen en till person, men jag väljer 4 till. 
Mina fyra bästa vänner, Ebba, Nina, Linn och Natalie. Dom fyra är helt underbara. Finns inga bättre vänner. Älskar dom såååhär mycket, och har ingen aning om vad jag skulle göra utan dom. Ni är också guld värda! lovelovelove! ♥


5. Tio sanningar om mig själv.
Okej, det här blir nog svårt.

1. Jag hatar att smsa, jag smsar sällan till folk, om det är någon som smsar till mig så självklart svarar jag och så. Men det är väldigt sällan jag skapar ett samtal. Isf är det om det är något viktigt. Men annars hatar jag att smsa.
2. När jag var fem år gammal ville jag bli städerska i Turkiet.
3. Jag kan aldrig slå Hammie.  (Mitt gosedjur sen jag var liten) För då får jag dåligt samvete. 
4. Jag är expert på att skjuta fram saker. Tänker "jag gör det imorgon" så blir det aldrig av sen.
5.  Jag skulle kunna leva på hallonfil och special K.
6. Jag gillar att resa och när jag blir stor ska jag resa hela tiden.
7. Jag vill inte börja gymnasiet. 
8. Jag är kung på att göra av med pengar.
9. Jag hatar när vänner sviker och ljuger. Det är det värsta jag vet. Det har gjort att jag har svårt att lita på folk.
10. Jag kommer inte på något mer.

Så, nu har ni haft något att läsa i några minuter. Nu ska jag bara fixa klart mig, sen drar jag till Ebba! Puss!

Kommentarer

här kommenterar du:

vad heter du?
ska ditt namn sparas här?

e-postadress: (kommer ej att synas!)

url/bloggadress:

& vad vill du kommentera?

Trackback
RSS 2.0