Kvällsmat, sjuk och gymnasium!

Hej! Som rubriken lyder så är jag lite sjuk. Har frusit hela dagen. Varit trött och hängig och ont i magen. Skulle egentligen åka till stan för att köpa födelsedagspresent till min bästa vän Ebba som fyller år på söndag (jag skulle ha firat henne på torsdagen, eftersom jag åker till Trysil på lördag morgon!) men det får bli att jag firar henne efter sportlovet istället.
Varför uppdateringen inte har varit i toppform idag är det för att jag sov 3 timmar ungefär och legat i sängen sen jag kom hem från skolan.
Men nu ska jag kolla klart SISTA avsnitter av HELA O.C! Usch, tänk att det snart är slut. Jag måste i alla fall köpa boxarna sen!
En sak till! Har nu valt gymnasium och program. Första valet blev Vård och Omsorgsprogrammet på Teknikum och det andra blev Barn och Fritidsprogrammet på Teknikum. Det blir nog bra ska vi se! Jaja, uppdaterar er imorgon. Puss!

Lite kvällsmat nu innan jag går och lägger mig! Gott!

Kommentarer

här kommenterar du:

vad heter du?
ska ditt namn sparas här?

e-postadress: (kommer ej att synas!)

url/bloggadress:

& vad vill du kommentera?

Trackback
RSS 2.0