ätit glass, varit barnvakt och varit på rockkarusell

Hej! Förlåt att det inte har blivit någon uppdatering denna helgen. Jag har helt enkelt inte hunnit och inte haft något internet. Men jag ska försöka kortfatta lite om vad jag har gjort i helgen.

Fredags:
Jag var i skolan, och sen stack jag hem och gjorde mig i ordning. Linn kom och sen skulle vi till Braås för vi skulle vara jyru i rockkarusellen. Det var mycket trevligt och jag hade det roligt! Det var fyra band som spelade. Ett band var kanon! Här kommer lite bilder som togs under kvällen.




Lördag:
Jag tittade lite på O.C ♥ . Sen stack jag hem till Linn en stund. Vi gjorde hemmagjord glass med turkisk peppar i, riktigt gott var det. Sen tittade vi på O.C och efter ett tag var jag tvungen att gå för jag skulle passa mina kusiner, Thea och Noah. Hemma hos dom gjorde vi inte så mycket, tittade bland annat på melodifestivalen (tyckte inte någon var så speciellt bra!), kollade på film, och spelade lite spel. Tog dock bara bilder när Linn och jag gjorde glass.



Söndag:
Hjälpte mamma att rensa pingisrummet. Så nu kan man äntligen spela pingis igen! Haha.
Söndagen blev också ta-hand-om-sig-själv. Skönt! Också tittat lite på O.C.

Så har min helg sett ut. Och uppdateringen ska bli bättre!

Kommentarer
Postat av: Anonym

gud hur snygg får man va!!

2011-02-07 @ 08:39:45
URL: http://playitnow.blogg.se/
Postat av: linn

Elin! du får ta en lakritsnapp till :)

2011-02-07 @ 19:19:55
URL: http://linnalexandersson.blogg.se/

här kommenterar du:

vad heter du?
ska ditt namn sparas här?

e-postadress: (kommer ej att synas!)

url/bloggadress:

& vad vill du kommentera?

Trackback
RSS 2.0