idag och igår

God jul på er alla bloggläsare! Hoppas ni hade det trevligt igår, jag hade det bra. Ska egentligen iväg snart, men kan inte börja göra mig iordning pga att mamma har hårfönen och hon är inte hemma! Så passar på att göra ett blogginlägg =)

Igår var vi i BråtN. Farmor, morfar, Peter, Daniel, Monika, Ivar, Anton, Saga, Ann-Marie kom. (+ min familj) Åt lite mat och sedan blev det Kalle Anka. Men då somnade jag(!) Haha. Jaja, jag var trött.
Sedan blev det paketöppning och massa bus! Här får ni några bilder från igår!



Nu kommer julklapparna. Riktigt nöjd är jag! Fick precis allt jag önskade mig! Tack allihopa!♥


(bilden ser fuckedup du. Det är ett par finshorts till min kavaj!)


(fick också ett XBOX + assassin's creed 2 & botherhood!)
(på lappen står det presentkort på 500kr på JUNKYARD)



xoxo elinborensved

Kommentarer
Postat av: MAHIILDAS - fotoblogg

Hihi ojj, tack för att du märkte det !

God jul på dig sötnosen ! :) <3

2011-12-25 @ 14:17:16
URL: http://mahiildas.blogg.se/

här kommenterar du:

vad heter du?
ska ditt namn sparas här?

e-postadress: (kommer ej att synas!)

url/bloggadress:

& vad vill du kommentera?

Trackback
RSS 2.0