galet bra vän jag har, alexandra schill

Alexandra har skrivit ett inlägg om mig i hennes blogg (http://chillzz.devote.se/)

Så nu ska jag tillägna detta inlägg till min fina vän, Alexandra Schill♥
Ja, ungefär fyra månader sen vi träffade för första gången. Haft så jäkla bra under dom här månaderna, du gör dagen bättre än bäst, alltid är du glad och trevlig. Känner mig ibland så jäkla forever alone när du inte är i skolan, du lyser upp ens dag. Finns alltid där om det är något! 

Vi har typ alltid något att prata om, och det är ju kanon, du vet ju själv att jag hatar pinsamma tystnader (haha..)
HAHAHAAHAHAHHA och våran msnhumor♥ gud, tror jag typ dör av skratt varje gång. Senast idag, typ grät jag på slutet. Herregud! Min bror trodde jag hade blivit galen. Älskar att du kan komma med helt random saker som typ ingen annan hade vågat säga! Mhaha

Alexandra är galet snygg och kalasrolig! Mycket snäll och allt det possitiva man kan komma på, + riktigt duktig i skolan, hjälper mig så fort det är något! Vet inte vad jag hade gjort utan dig! love to you♥


the puters on tha pic! (josefin i mitten, alexandras bv, och elle men hon var inte med den dagen bilden togs)




Kommentarer

här kommenterar du:

vad heter du?
ska ditt namn sparas här?

e-postadress: (kommer ej att synas!)

url/bloggadress:

& vad vill du kommentera?

Trackback
RSS 2.0