dör snart av att-inte-komma-på-något-att-göra

Jag kan inte kolla på film - det har jag gjort hela dagen.
Jag kan inte sova - sov tre timmar i eftermiddags.
Jag kan inte äta något gott - för då får man bara fet hy.
Jag har inte lust för någonting. Vill ut och gå men är sjuk.
VAD FAN SKA JAG GÖRA?!

bara för jag inte har något att göra kommer jag nu göra en TJEEEEJLISTA. blö
T j e j l i s t a n - 2 0 1 1
A l l a t j e j e r s k a g ö r a d e n !

1. Har du ett par rosa string? - yes
2. Vem var den senaste du pussade? ehm, ngn på karl-oscar
3. Vad har du för bhstorlek? - 70B
4. Trivs du med det? nej, vill ha 70C
5. Hur många killars telefonnummer har du inlagt i din mobil? - orkar inte räkna, har över 350kontakter.
7. Vad gjorde du inatt? - tittade på mean girls 2 och sov
8. Och i förrgår natt? - sov
9. Vad gör du innan du ska sova? - kollar fb, dricker vatten
10. Kan du prata med din mamma om allt? - nej
11. Hade du berättat för dina föräldrar om du blivit gravid? - om jag inte hade velat behålla barnet- nej! om jag ville behålla barnet- klart?
12. Har du varit gravid? - nej det har jag inte.
13. Hade du blivit glad om din pojkvän friat till dig? - ja, men just nu har jag ingen pojkvän.
14. Choklad eller glass? - glass!
15. Push-up eller T-shirtbh? - push-up
16. String eller hipsters? - string
17. Stövlar eller sneakers? - stövlar
18. Kjol/klänning eller jeans? - beror på humör

Tiofakta:

1. Hemstad/ort: hålan rottne.
2. Hårfärg: brun
3. Längd: 165cm
4. Frisyr: mysig frisyr, numnummm
5. Ögonfärg: blå...... vill ha bruna
6. Skostorlek: 36-37
7. Humör: trött och arg för jag inte kommer på ngt att göra
8. Civilstatus: singel, tol.
9. Vänster eller högerhänt: vänster ofc?
väänta lite? vart är den tionde frågan? :s
Tio saker om ditt liv:

1. Har du nånsin varit kär? - ja. 
2. Tror du på kärlek? - nej.
3. Har du gjort något inom kärleken som du verkligen ångrar?- ohja!
4. Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? - yes
5. Har du någon gång krossat någon annans hjärta? - klart jag har!
6. Har du nånsin blivit kär i din bästa vän? - nej
7. Har du nånsin älskat någon utan att tala om de för honom? - ja
8. Är du rädd för att starta ett förhållande med någon? - lite
9. Har du nånsin haft en hemlig beundrare? - kommer inte ihåg, men det har jag säkert ;)
10. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - mja. vet inte.

Tio saker:
Det där eller det här

1. Kärlek eller pengar? - pengar, lugnt! kärlek också :>
2. Vin eller öl? - vin! & öl.
3. Dag eller natt? dag? och natt.
4. One night stand eller förhållande? bådaock
5. Tv eller internet? - internet<3
6. Pepsi eller coca-cola? - pepsi, lugnt!
7 Vild fest eller romantisk hemmakväll? - vild fest
8. Färgfoto eller svartvita? - färgfoto
9. Telefonkontakt eller face to face? - face to face!
10. Bilddagboken eller myspace? - usch för båda.

Tio "Har du nånsin":

1. Har du nånsin blivet upptäckt när du smitit ut? - är så mogen så jag inte behöver "smita" ut?
2. Har du nånsin viljat ta livet av dig? - ja
3. Har du nånsin gjort något du ångrar? - många gånger! men nu har man ngt att skratta åt
4. Har du hoppat bungy jump? - tror inte de
5. Har du nånsin varit med i en olycka? - nej!
6. Har du nånsin ätit en hel tårta? - japp! hos linn :D så jäkla gott var det! :D
7. Har du nånsin önskat att någon ska göra sig riktigt illa? - många gånger.
8. Har du nånsin gått på bio ensam? - nej c:
två frågor saknas. vad är dethär :O
Tio känslor:

1. Saknar du någon just nu? - ja
2. Är du glad? - nej
3. Är du fundersam? - ja, jag vet inte vad jag ska tro.
4. Är du uttråkad? - ja, till 100%
5. Är du tysk? - nej
7. Är du italienare?- nej
8. Är du fransk? - nej
9 Är dina föräldrar fortfarande gifta? - ja :)
10. Gillar du någon just nu? - yes



Om dig:

1. Hur mycket är klockan just nu? - 22:16
2. Namn? - elin tha man
3. Vart bor du? - rottne
4. Hur många barn vill du ha? - 1 barn, som jag kan skämma bort som in i helvete!
5. Vill du gifta dig? - ja
6. Rullar du spaghettin eller skär du den? - skär!
7. Har du ätit sushi? - nej, och tänker aldrig göra. blä
8. Favoritglass? - ben&jerry's (L)
9. Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet? - 3
10. Humör? - har inte jag redan svarat på den frågan?

Fyra grejer:

1. Har du någonsin blivit jagad av polisen? - nej
2. Har du en hund? - nej, tack och lov. stackars hund om jag skulle haft en, skulle ju aldrig hinna med att ha en hund ju :(
3. Sover du helst själv eller med någon? - själv. men ibland med ngn.
4. Tror du på spöken? - inte när det är ljust, men när det är mörkt gör jag de

Skulle:

Skulle du vilja vara längre? - ja
Skulle du vilja ha sex nu? - ja
Skulle du vilja dricka dig full nu? - japp, om jag hade haft dricka hade jag gjort det.

kan:

1. Kan du röra på öronen? - ja
2. Kan du slicka dig på näsan? - usch nej!
3. Kan du kolla i kors med ögonen? - yes ;)
4. Kan dina föräldrar lita på dig? - ja!
5. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? - japp
6. Kan du vara på en fest utan att dricka? - ja
7. Kan dina vänner lita på dig? - ja
8. Kan du tänka att pierca dig i naveln? - gjorde det för 3 års sedan.
9. Kan du suga? - bäst på att suga ;)
10. Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? - ja.

Har:

1. Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? - japp
2. Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? - ja!
3. Har du syskon? - tre stycken
4. Har du någonsin haft sex med någon? ja
5. Har dina föräldrar ljugit för dig? - vet inte
6. Har du varit full den här månaden? - ja.
7. Har du redan tröttnat på dom här frågorna? - ja
8. Har du borstat tänderna den senaste timmen? - nej
9. Har du pussat någon som är fyra år äldre? - ja XD
10. Har du haft sex med någon som är tre år äldre? - nej :)
11. Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre?- nej :)
12. Har du blivit påkommen när du har haft sex? - nope :D
14. Har du ljugit på någon fråga än då? - nej :)

Vem:

1. Vem älskar du? - älskar är ett stark ord! :s
2. Vem hade du senast sex med? - privatliv.
3. Vem vill du bli full med? - linn thaaaa king
4. Vem är den bästa artisten/gruppen? - har ingen speciell
5. Vem pratade du senast i telefon med? - faster
6. Vem är snällast i världen? - jag själv.
7. Vem vill du prata med? - en.
8. Vem sov du senast med? - linn och niniz
9. Vem såg dig full senast? - alla på karl-oscar.
10. Vem vet allt om dig? - natalie.

Kommentarer
Postat av: emmis

när förlorade du oskulden då?

om de inte är för "privat"

2011-08-15 @ 23:13:18
Postat av: elin borensved

ett år sedan, fler frågor?

2011-08-16 @ 01:56:05
URL: http://elinborensved.blogg.se/
Postat av: linn

det var ngn tjockiz hemma hos mig i vintras som åt upp min tårta o_O

och fråga tre på dom sista frågorna kommer snart gå i uppfyllelse. än en gång :D

love you honey bunny <3

2011-08-16 @ 16:06:43
URL: http://linnalexandersson.blogg.se/

här kommenterar du:

vad heter du?
ska ditt namn sparas här?

e-postadress: (kommer ej att synas!)

url/bloggadress:

& vad vill du kommentera?

Trackback
RSS 2.0