boxning

Hej! Boxningen var jätterolig! Kommer dock ha världens träningvärk imorgon och 18 veckor framför mig. Tack och lov slapp jag "uppvärmningen" eftersom vi skulle gå igenom grunderna och så. Uppvärmningen var att springa runt Växjösjön. Herregud, hade aldrig klarat det utan att svimma eller något. Haha
Mi kondition suger nämligen. Men imorgon ska jag ut och springa. Måste fan träna upp den nu! 

Efter boxningen drog jag till Nina där 9 andra personer var så spelade vi poker, självklart vann jag! Vann den gången vi inte körde med rediga pengar. Suck.

Ahja, xoxo /elinborensved


Ni får en bild på min nya skinnjacka jag köpte för några dagar sen, så glad♥

Kommentarer
Postat av: NELLY

tränar du på bk värend eller? :)

2011-08-19 @ 10:04:01
URL: http://trottern.blogg.se/

här kommenterar du:

vad heter du?
ska ditt namn sparas här?

e-postadress: (kommer ej att synas!)

url/bloggadress:

& vad vill du kommentera?

Trackback
RSS 2.0