jag ljuger så bra!

Igår blev det som sagt bara ett inlägg. Var inte på så bra humör och sämre idag. fan ta dig! Men jag har bestämt att det inte ska gå ut över bloggen så därför bloggar jag och hamnar på andra tankar istället!

Ikväll blir det att göra massa plugg, ska börja redan nu så kanske det är klart strax. Inte så farligt. Sen blir det väl att gå till fritidsgården och se om det är något roligt folk där. Har verkligen ingen lust att hitta på någonting men någon just nu.

dagens facelook och dagens outfit:
Har äntligen fått mina 9:an byxor! Dom kom nämligen i fel storlek så Linn skrev till dom och dom skickade ett par nya byxor. Men nu har jag två likadana byxor istället (fast i olika storlekar då;)). För dom ville ju inte ha tillbaka dom det står borensved på ju. Hihi så det var ju bra! 





Kommentarer
Postat av: emma (granne)

hej :)

hur fick du dt så det står borensved? <3

2011-04-06 @ 16:12:24
Postat av: elin borensved

sv: man beställer sådana i skolan, när man går i nian. :)

2011-04-06 @ 21:20:58
URL: http://elinborensved.blogg.se/
Postat av: matilda

Fin blogg, fin tjej! :)

2011-04-10 @ 20:03:32
URL: http://matildaingemarsson.blogg.se/

här kommenterar du:

vad heter du?
ska ditt namn sparas här?

e-postadress: (kommer ej att synas!)

url/bloggadress:

& vad vill du kommentera?

Trackback
RSS 2.0