Stort inlägg

Hej! Nu får jag ju ta och skärpa mig och börja uppdatera här. Kom ju som sagt hem i onsdags kväll från Kalmar & Mönsterås. Har ju tillbringat mitt halva påsklov med Natalie, och ååh, saknar henne redan! :c

Nu ska jag berätta lite om dagarna, vad vi har hittat på och så!
Fredag: Mamma och Pappa skjutsar mig till Kalmar, till min faster Annica där Natalie och jag sov i två nätter. På fredagkvällen gick vi ut ett tag, stack bland annat till Mc'Donalds och drack kaffelatte och hade det trevligt, pratade om allt och ingenting. Mysit! Sedan stack vi hem till Annica igen och tittade på Fredagen den 13. Inte läskig, mest äcklig.

Lördagen: Vi vaknar vid nio tiden, gör oss iordning och sedan sticker vi ner till stan och shoppar. Hittade mest smycken


(glömde ta kort på halsbandet jag också köpte $:)

Sedan tog vi en fika på Ben & Jerry's. (Vår lilla tradition att vi alltid ska äta en Ben & Jerry's glass när vi ses) Och det var riktigt trevligt! 

Efter fikat hämtade Natalies pappa upp oss så stack vi till hans moped, så fick Natalie och jag köra den, mycket roligt var det! 
Vi åkte hem och sedan slappade vi lite. Sen drog vi ut igen, bort till Giraffens Bowlingplace! Discobowling stod på schemat. Kul kväll var det! Efter bowlingen var Natalie och jag ute lite. Satte oss utanför polisstationen och pratade lite (igen). 



Söndag: Jag, Natalie och Annica gick upp till Hansa City och shoppade lite. (bland annat den största ringen som är på första bilden i det här inlägget!)
Sedan tog vi en fika, ytterst mysigt!



Fick också en fin sommarskjorta av Annica! C:



Sedan stack vi hem, träffade Linda och Elsa som kom på middag. Sen åkte vi med dom hem till Natalies hem.

Söndag kväll, Måndag, Tisdag: Var vi ute mest. Umgicks med lite nya vänner som man träffat. Saknar alla redan. Var också och hälsade på på Natalies skola. (Eftersom hon inte hade påsklov då, utan hon har det nu!)
Det var trevligt, alla är så snälla och glada och trevliga, så ett + på de!
Busade också mycket med lilla Elsa! 



Hälsade också på dagiset som jag praktiserade på i höstas! Gud vad dom växer och så söta är dom!
Längar så otroligt till sommarlovet när jag kan åka till Kalmar och Mönsterås igen! ♥

påskafton stack nästan hela släkten in till min andra Faster Ann-Marie och firade min farmor och snart ska fylla 75! (Hon fyller år samma dag som mig! Hihi) Och då träffade jag Natalie igen. Och då fick jag min födelsedagspresent av henne, lite tidigt, men det gör absolut ingenting! Hehe



Fick precis det jag önskade mig, Hihi! Tack världens bästa Natalie ♥♥♥

Sen när jag kom hem fick jag mitt påskägg!



& i det fanns det...



4 Paket tuggumi, whoho! Haha. 
Jaja, det är lite av vad jag har gjort denna veckan! 
Ikväll blir det nog att träffa Linn. Puss!

Kommentarer

här kommenterar du:

vad heter du?
ska ditt namn sparas här?

e-postadress: (kommer ej att synas!)

url/bloggadress:

& vad vill du kommentera?

Trackback
RSS 2.0