skoldag

Hej! Har tillbringat halva min dag i skolan. Gick både bra och dålig. Fick nästan VG på mitt kemiprov. Duktig man kan va. Sen har jag frusit och varit trött, får skylla mig själv. När jag kom hem drog mamma och jag till farmor och farfars gamla ASA-hus och hämtade fullt med backar och pant. Jag fick allt, så jag fick ihop allt som allt 173.50kronor. Får handla upp dom imorgon när jag åker till stan. Hehe. Ikväll blir det att träna och självklart plugga. Känns som att det är det jag gör varje dag, men det måste man, eller hur?


Kommentarer
Postat av: Anonym

va med i min dagens blogg!? :)

2010-09-27 @ 19:04:24
URL: http://fckingcrazy.blogg.se/

här kommenterar du:

vad heter du?
ska ditt namn sparas här?

e-postadress: (kommer ej att synas!)

url/bloggadress:

& vad vill du kommentera?

Trackback
RSS 2.0