min dator fungerar i perioder...

ska trodligen börja blogga. men innan jag gör det ska jag
• fixa en ny header och design.
• och så ska jag börja blogga lite mer normalt än som jag gjorde innan. inte typ 5 inlägg på samma gång och sen vänta ett dygn och sedan lägga in 3 samtidigt. utan lite mer då och då-inlägg.
• och så ska jag inte skriva om onödiga saker såsom, "ja, nu käkar jag en macka" eller något i den stilen.
• samt ska jag inte skriva några smileysar eller förkorta ord (det kommer gå åt helvete men jag kan ju i alla fall försöka)
• men jag kom just på att jag har ingen kamera. ååååååååååååååååh! börjar blogga när min kamera fungerar.


Kommentarer

här kommenterar du:

vad heter du?
ska ditt namn sparas här?

e-postadress: (kommer ej att synas!)

url/bloggadress:

& vad vill du kommentera?

Trackback
RSS 2.0