imorgon... /mini-bloggpause.

Imorgon ska jag gå osminkad, men med plattat hår. & lite fräschare kläder än vad jag hade idag... haha

Efter skolan blir det att fixa dom här sakerna:
• Va med Linn
• Ha picnik på Kastanjen (y'
• Kolla pyttelite på innebandy
• Packa*
• Plugga
• Träna
• Duscha

*Åker ju till Oskarshamn på fredag efter skolan. Så måste ha allt klappat och klart! Sedan är jag iväg i en vecka + helgen som kommer där efter. Åker till kusinerna i Mönsterås! Blir en kanon-vecka!
DOCK tror jag att jag inte kommer va så aktiv här på bloggen på grund av att min dator är wierd och krabbar hela tiden så orkar inte ta med mig den. Blir nog att jag uppdaterar på Daniel eller Emils dator och sen från söndag till söndag blir det nog på Natalie. Men som sagt, det blir nog inte så många inlägg per dag. Tyvärr! Men sen när jag kommer hem kommer jag ha massor av bilder att visa! Nu blev det mycket text och tack för du läste.

Kommentarer

här kommenterar du:

vad heter du?
ska ditt namn sparas här?

e-postadress: (kommer ej att synas!)

url/bloggadress:

& vad vill du kommentera?

Trackback
RSS 2.0