ansiksmask/kors

I helgen har jag levt i min hellokitty-morgonrock, vitt linne, snobben bh-trosor-shorts, gråa thigst och vita knästrumpor. Urskönt!
La precis en ansiksmask och smörjde in mig i BUS (brun utan sol) Känner mig mycket fräsch!



Bilden till höger:
Blev visst lite väl redigerad med färgen. Jag ser ju ut som att vara orange. Men det är jag inte. Haha.
Bilden till vänster:
Har hittat mitt kors som jag fick av Nina i julklapp, ska börja använda det nu.

Om ni vill börja använda BUS, eller redan använder det och vill byta produkt kan jag tipsa er om den jag använder.
NIVEA sun touch

Kommentarer
Postat av: Cassandra

jag har Å Brun Utan Sol den är jätte bra :)

2010-09-27 @ 21:50:25
URL: http://cassandrabjork.blogg.se/

här kommenterar du:

vad heter du?
ska ditt namn sparas här?

e-postadress: (kommer ej att synas!)

url/bloggadress:

& vad vill du kommentera?

Trackback
RSS 2.0