varnat känsliga läsare som är allergiska på tår!

fransk pedikyr och manikyr
- jag kör på lösnaglar!


igår satte jag dit mina tålösnaglar. vet att det låter sjukt med jag var bara tvungen att köpa dom när jag såg dom i affären. men dom är väldigt långa så ska fila ner dom lite nu. haha jag är störd ibland. hade också fransk manikyr men naglarna lossnade så nu har jag inte en enda på händerna.

igår klockan tio på kvällen stälde jag en stol på badrumsgolvet, tog en sax och tunnade ut mitt hår. själv, igen.
klipp hit och dit, och wiuppps så har jag knappt något hår kvar! riktigt tunnt är det nu, men det ville jag ju ha så jag ska vara nöjd. jag är bara inte så van än.

Kommentarer

här kommenterar du:

vad heter du?
ska ditt namn sparas här?

e-postadress: (kommer ej att synas!)

url/bloggadress:

& vad vill du kommentera?

Trackback
RSS 2.0