tio kg läxor och en mobil


Hej allihpopa!
Nu har jag kommit hem från skolan. Rätt så chill dag men har också fått reda på att jag har två omprov innan höstlovet. Kul! + tioartonmiljonertusen andra läxor och prov. SUCK! Man orkar inte med sådant här. Men man måste ju om man vill ha ett bra jobb, få bra pengar och resa runt när man blir äldre. Precis som jag ska göra!
Så nu ska jag ta och sätta mig ner, ta en kopp te, plugga och pilla med min mobil. Sen kommer ebba och ska hämta mina idrottsskor. IKVÄLL SKA JAG TRÄNA! HEYA. Måste komma igång igen, har inte tränat på år känns det som. I alla fall inte mycket!  Så det ska bli roligt. Ska också surfa runt lite på nätet och titta efter någon rolig sport man kanske kan testa på. Nästa vecka ska jag in och simma, tror jag.



Dagens facelook. Ingen eyeliner!


Kommentarer

här kommenterar du:

vad heter du?
ska ditt namn sparas här?

e-postadress: (kommer ej att synas!)

url/bloggadress:

& vad vill du kommentera?

Trackback
RSS 2.0