längesedan jag gjorde ett test. så nu gör jag det.

2010-TESTET
För exakt ett år sedan:
Hur gammal var du? - 14
Vilken klass gick du i? - 8:an 
Vad hade du för hårfärg? - typ rött :$
Hur lång var du? -  163 centimeter
Vem var du kär i? -  ingen
Hade du någon pojk/flickvän? - nej
Vad brukade du göra på fritiden? - gå på teater, va med kompisar.
Vilka umgicks du med? - ebba, nina, linn, hanna.
Hur såg du ut? - rödhårig, tjock liten gris!
Var allt bättre då? - mja vet inte :p
Skulle du vilja gå tillbaka dit? - nej!
Har du förändrats? jaa.

Nu:
Hur gammal är du? - 15
Vilken klass går du i? - 9:an
Vad har du för hårfärg? - mörkbrunt!
Hur lång är du? - 164 centimeter
Vem är du kär i? - är inte kär i någon :p
Har du någon pojk/flickvän? - nej, tol!
Vad brukar du göra på fritiden? - umgås med vänner, blogga, datorn, träna, plugga typ.
Vilka umgås du med? - ebba, nina, linn typ :)
Hur ser du ut? - mörkhårig, översminkad ful och tjock. typ som innan :d

Har du:
Kysst någon? -  aa
Sovit brevid någon av samma kön? - ja
Sovit brevid någon av motsatt kön? -  ja
Slagit ner någon? - albin
Ljugit för en bra vän? - ja, alla ljuger.
Svikit någon? - ja, ångrar det.
Fuskat på prov/läxförhör? - många gånger. 
Blivit kallad Bögjävel? - yes
Kallat någon Bögjävel? - hah ja.
Druckit alkohol? - ja.

Vem:
Skrev du senast till på msn? - msn är såååå 2005. nej men jag kom inte ihåg ;p
Kramade du senast? - ebba
Sov du hos senast? - jonas linda elsa och natalie!
Vill du vara med just nu? - nattissss
Ringde dig senast? - anton!
Skickade ett sms till dig senast? - ebba
Skickade du ett sms till senast? - linn

Vad:
Drack du senast? - te
Köpte du senast? - -
Gjorde du igår? - sov hela dagen. tog sönder min dator. var sjuk.
Ska du göra imorgon? - gå på bio. plugga.
Vill du göra just nu? - resa bort!
Åt du senast? - te? 
Är närmast dig som är rosa? -  min bh.

KÄRLEK & FÖRHÅLLANDEN
Du är kär nu - nej
Du har sårat nån så de börjat gråta - jaa
Nån har sårat dig så du börjat gråta - nej. bara sårat mig själv.
Du har haft ett förhållande som varade över 10 månader - nej
Du har haft ett förhållande som varade över ett år - nej
Du har haft ett förhållande som varade över två år - nej

ÄRLIGHET
Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra - ja, många gånger.
Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra - ja, tusen gånger minst.
Jag har smygit ut utan lov - nej.
Jag har ljugit om var jag är för mina föräldrar - ja.
Jag har en hemlighet som ingen vet - ja, jag är hannah montana :O . nej, men ja, jag har en liten hemlighet. 
Jag har fuskat i ett spel - ja.
Jag har struntat i ett prov - ja. 

DÅLIGA TIDER
Jag har druckit alkohol - ja
Jag har druckit den senaste veckan - druckit vad? te har jag druckit.
Jag dricker mig berusad minst än en gång i månaden - nej
Jag kan inte svälja piller - kan jag visst!
Jag har tagit mediciner mot depression - nej
Jag har anorexia och/eller bulimi - nej!
Jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det - ja
Jag har vaknat gråtande - ja
jag har somnat gråtande - ja

DÖDEN
Jag hatar begravningar - ja
Jag har sett någon dö - nej.
Någon nära till mig har försökt begå självmord - ja
Någon nära till mig har begått självmord - vet inte.

Kommentarer

här kommenterar du:

vad heter du?
ska ditt namn sparas här?

e-postadress: (kommer ej att synas!)

url/bloggadress:

& vad vill du kommentera?

Trackback
RSS 2.0