I think it's autumn



Den här veckan som har varit har varit helt fantastisk rolig! Började ju med att åka till Oskarshamn där Emil mötte upp mig. Vi stack hem till hans lägenhet som han delar med Daniel. Vi tittade lite på TV sen kom Carl, även kallad Pippi. När han kom stack vi på hockeymatch. Min första hockeymatch och jag fattade ingenting. Dom fick sitta och berätta typ allt. Haha men det var kul! Efter matchen gick vi till en pizzeria och käkade pizza. Jag åt en Calzone. Riktigt gott faktis. Det var otroligt längesedan jag åt pizza. När vi var mätta gick vi hem till Emils lägenhet igen och lirade TVspel. Jag satt mest bara och tittade, spelade på Emils trummor och surfade på internet. Timmarna gick och Daniel kom hem ungefär klockan 1-2(?) Vi alla sov. Dagen efter gick vi till hockeyarenan och tittade på hockey. Åt på sibylla och hade det roligt. På kvällen lagade jag ris, köttbullar och sås som vi åt och lirade TVspel. Sen kom den andra daniel. Vi alla fem tog massa bilder som ni kan se i något inlägg under detta. Jag somnade tillslut med kläder,smink, tuggumi i munnen och sov enda fram till halv sju. Hahah. Gick upp, duschade och sedan gick vi och åt på sibylla. Åt bara msssa skräpmat den helgen! Sen kom familjen Landin-nissow och hämtade mig. Väldigt roligt att träffa dom igen, senast jag såg fam. Landin var ju på bröllopet! Vi åkte hem till Mönsterås och hade det trevligt och mysigt. Dansade zumba, badade i poolen, busade med Elsa, åt god mat (THAIMAT!!!!!) , var på Natalies skola (det var en jätte trevlig skola och träffade massor av folk som var riktigt mysiga och trevliga!) , praktiserade på Lindas dagis (också riktigt roligt, och jag har bestämt att jag ska jobba på ett dagis när jag blir stor) , alla ica-besök jag och Natalie gjorde, Louis Vuitton-sakerna jag fick. Veckan har varit ett minne för livet! Tack! ♥

Kommentarer

här kommenterar du:

vad heter du?
ska ditt namn sparas här?

e-postadress: (kommer ej att synas!)

url/bloggadress:

& vad vill du kommentera?

Trackback
RSS 2.0