hello cutieboois'1

Jag kommer inte kunna blogga förens på toradag kväll. Natalies dator är trasig och den kommer nog inte börja fungera. Nu sitter vi på biblioteket och äter kanelbullar. Det är ju faktis kanelbullensdag. Då måste man ju få äta en, eller hur?
Var på min praktik idag. Otroligt kul och mysigt var det, alla barnen är så söta! Efter praktiken gick jag till Natalies skola. Där var alla glada och trevliga. Mycket mysig liten by! Nu ska jag hem (kallar Linda och Jonas hus för mitt hem denna veckan) och plugga medans Natalie är och rider. Blir nog att busa med Elsa också.
Tusen kramar och så kommer jag tillbaka på torsdag!

Här kommer en gammal låt som jag gillar.


Kommentarer
Postat av: B E X

fin video det där!

2010-10-04 @ 17:23:09
URL: http://srebecca.blogg.se/
Postat av: M A Y A

sv; det är mysigt :D

2010-10-05 @ 09:23:56
URL: http://mayaalindahl.blogg.se/

här kommenterar du:

vad heter du?
ska ditt namn sparas här?

e-postadress: (kommer ej att synas!)

url/bloggadress:

& vad vill du kommentera?

Trackback
RSS 2.0