lovet har blivit ett riktigt lov

har massor med prov och läxor. men jag gör ingenting. äter massa godis. tränar inte som vanligt. lov från allting! och det är helt fantastiskt bra. sen på måndag när skolan börjar då får ångesten komma och då får jag börja dra igång med pluggandet, tränandet och inget mer godis. nu ska jag ladda ner en film till min lillebror och mig. tecknat hoppas jag på att det blir. och ingen behöver veta varför jag inte har bloggat. för det är helt ointresant. jag kommer fortsätta skriva nu iallafall. men ni kommer inte få en enda bild. ingen, någonsin. jag tänker bara skriva av mig när jag känner för det. och jag skiter fullständigt i vilka som tittar, vilka som kommenterar, jag kommer defetitivt inte svara på en enda kommentar, för sådant orkar inte jag. den här bloggen är mitt liv. och ingen kan bestämma vad jag ska och inte ska ha med i den. ciao.

Kommentarer

här kommenterar du:

vad heter du?
ska ditt namn sparas här?

e-postadress: (kommer ej att synas!)

url/bloggadress:

& vad vill du kommentera?

Trackback
RSS 2.0