the last song!

HEJ!
jag har haft en kanonkväll med tjejerna. åkte ju in och kollade på the last song . sjukt bra sorglig och allt ! äälskade den . tror jag ska köpa den när den kommer ut , höhö . sedan satt vi och tjockade oss på mc :$ & sedan åkte vi buss hem .
HAHA julia och jag skulle gå av i stojby så trodde vi att vi hade åkt förbi hållplatsen så tryckte vi assnabbt så stannade bussen och då märkte vi att vi var en hållplats förtidigt så vi fick gå aslångt :< . i mina 9,5 centimeters klack. skitkul!
nu sitter jag i åby hos anna och krille. snart åker vi till farmor och farfar och sover där. men ska lana film tonight i think! uppdaterar nog senare :d

btw. jag är asglad, jag menar det. otroligt glad! bra.


Kommentarer

här kommenterar du:

vad heter du?
ska ditt namn sparas här?

e-postadress: (kommer ej att synas!)

url/bloggadress:

& vad vill du kommentera?

Trackback
RSS 2.0