no life tonight....

DIG:
1. Hur lång är du?
 165 centimeter
2. Vad vill du bli när du bli stor? någonting inom barn&fritid eller cafébranchen 
3. Vilken skola går du på? braås
4. Har du långt hår? ja, men vill ha längre
5. Vilken hårfärg har du? brunt
7. Använder du läppsyl? sometimes 
8. Vad har du för färg på dina underkläder just nu? svarta spetstrosor och svartbh.
9. Har du kysst någon idag? nej

FAMILJEN:
1. Bor dina föräldrar ihop? 
yes
2. Vem är bäst, mamma eller pappa? dom är precis lika bra! 
3. Hur många syskon har du? tre
4. Vad är det senaste du sa till din pappa? tyst, detta är viktigt 
5. Vilken mat lagade din pappa senast? vet inte.
6. Hur många ställen har du bott på? ett
7. Vem i din familj stör du dig mest på? olika från dag till dag. haha
8. Vilken familjemedlem är snällast? yoggi och yoghurt
9. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon? kom inte ihåg ;d

KOMPISAR:
1. När var du senast med nån kompis?
idag
2. Vem sov du hos senast av dina kompisar? natalie 
3. Har du kysst nån kompis? ja
4. Vem har du varit kompis med längst? frida 
5. Vem känner dig bäst? ebbbbbbakingen!
6. Längsta tid du varit osams med en kompis? en sommar/halvår.
7. Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde de? kanske, eller nej
8. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar? nej

KLÄDER:
1. Vad har du på dig idag?
trosor och en tröja
2. Har du bytt om idag? ja, sju gånger!
3. Favorittröja? den från bikbok för 25kronor.
4. Sexigaste klädesplagget på andra könet? kallsongerna, hööhööh
5. Har du gett bort kläder nån gång? ja ;9
7. Har du handlat kläder genom internet? mm
8. Har du ljugit om bh-storlek nån gång? haha ja, det har väl alla gjort ;d ?
9. Fulaste plagget andra könet kan ha? marschestersbyxor, euw
10. Vad använder du för skor? "vanliga"skor, klackarskor, klavstövlar, flipflops, foppa, ballerina, lågskor, converse mm.

VÅGAR DU:
1. Skrika åt dina föräldrar?
ja?
2. Klä dig annorlunda? ja
3. Vara dig själv? haha nej. nämen klart jag vågar ;d
4. Visa dig i bikini/badbyxor? ja :p
5. Pierca dig? har piercing. snart tungan och vill i sidan av läpper *iiih*
6. Ge dig på utmaningar? jaa :7
7. Ha sex på offentlig plats? nej?
8. Vara omogen? ja, herregud :p
9. Äta små kryp? euw. alldrig!

SKOLAN:
1. Vad heter din skola?
braås, redan sagt efterblivna test!
2. Vad heter din favoritlärare? laura & ola
3. Vad är ditt favoritämne? hem&konsumentkunskap
4. Snyggaste läraren på skolan? benny <333333333333333
5. Fulaste läraren på skolan? myspanichteatcher.
6. Tråkigaste ämnet? spanska,so,matematik,engelska,svenska,fysik,teknik,kemi,biologi,idrott,musik,slöjd. typ allt.
7. Har du skolkat mycket senaste året? nej ;p
8. Hur tar du dig till skolan? busspuss

VEM:
Kramade dig senast:
elinkarlsson i think ;)
Var hos dig senast: natalie 
Var du hemma hos senast: natalie
Ringde dig senast: minns inte , haha
Ringde du senast: linnsielohan :d

JAG:
Är singel:
ohyes, 100%singel
Saknar någon just nu: ja 
Är rädd för att bli övergiven: ja
Sjunger i duschen: ibland händer det väl :p
Är en morgonpigg person: inte längre
Skulle kunna ha pyjamas på mig i skolan: skulle kunna leva i pyjamas. går jätte gärna med det till skolan 
Är kär i kärleken: man kan inte vara kär i kärleken.
Skrattar åt mina egna skämt: hela tiden!
Vill ha barn: ohja, 2 stycken.

HAR DU:
Piercingar:
ja, öronen, navlen och snart tungan. wi
Jobb: nej
För många vänner: nej
Rymt hemifrån: ärligt så tror jag inte det.
Färgat håret: ja :D
Bra självförtroende: nja, ibl 
Sagt “jag älskar dig” till någon: m
Gjort något olagligt: aaa
Somnat i skolan: engelskan
Brutit ett ben: no
Tappat bort mig i min hemstad: nej
Sett en fallande stjärna och önskat: ja
Varit otrogen: när jag var liten, höhöh
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra: många gånger
Smugit ut utan lov: don't think so 
Ljugit om var jag är för mina föräldrar: japp :)
En hemlighet som ingen vet: ja
Varit på en blind date: nej ;p
Sovit en hel dag: till tolv? 
Somnat gråtandes: ja

BRUKAR DU:
Titta dig själv i spegeln:
ja, flera ggr om dagen
Ha ångest: sometimes
Drömma mardrömmar: händer väl ibland 
Klä dig i svart: ja, på vintern
Hata folk: alltid ngn jag hatar 
Lita på folk: vissa :)

SISTA PERSONEN SOM:
Sov i din säng: 
natalie , yoggi och yoghurt
Fick dig att gråta: gråter inte mer, gråter inte längre och kommer aldrig mer gråta.
Du delade en dricka med: monster med natalie. höhö
Skrek på dig: albin tror jag :p
Du fick sms från: ebbbbababe :*

Kommentarer

här kommenterar du:

vad heter du?
ska ditt namn sparas här?

e-postadress: (kommer ej att synas!)

url/bloggadress:

& vad vill du kommentera?

Trackback
RSS 2.0