leopardbikini

hej världen. dåli uppdatering jag vet.
lite kort fakta vad jag gjort dom senaste dagarna:
TORSDAG: hade friendsdag i skolan med linn. slutade vid ett fast vi egentligen inte fick som jag fick reda på klocka åtta på kvällen. men skönt btw. sov när jag kom hem eftersom jag hade legat vaken till klockan halv två mellan onsdag-torsdag. sen stack jag och ebba till nina och firade henne. grattis babe! efter det stack ebba på träning och jag och nina tittade på film.
FREDAG: hände ingenting i skolan. drygt! var med ebba hela dagen. var i fritidsgården och gjorde tårtor. euw! sen stack vi hem till ebba och käkade. stack ut och sedan hem till mej och snackade ett tag!
LÖRDAG: firade albin vid halvsju. sov om till kvart över elva. jag och ebba åt frukost. sen stack vi på match och nu har jag inte gjort ngnting!
IKVÄLL: fira albin sen sticker jag till mi x-tra familj bengtsson/svensson/glans!

Kommentarer

här kommenterar du:

vad heter du?
ska ditt namn sparas här?

e-postadress: (kommer ej att synas!)

url/bloggadress:

& vad vill du kommentera?

Trackback
RSS 2.0