ingen uppdatering

heeeeej alla happyfaces. idag vaknade jag hos nina och vi försov oss i en timme, bra start! snabbt sminka platta och äta. sen cykla till bussen.
dagen:
so övar till prov
spanska laddade min mobil
engelska sov
lunch ebba nina bella pajje o anton
fysik labb med linn. frös!
svenska läste tråkig novell

har inte hänt ngt speciellt idag. bara trött som fan! ska sova tidigt ikv tror jag. hehe
har varit ute hos farmor och farfar idag. fikade och firade farmor ♥
nu sitter jag här vid min dator. skaffat skype! yey så duktig man kan va. har också bestämt att jag ska skaffa moped. punkt slut!
(ska också kanske börja på fotboll. inte bestämt mej än)

gaaaah jag hatar min mobil. är tvungen att ladda den genom datorn! blä

Kommentarer

här kommenterar du:

vad heter du?
ska ditt namn sparas här?

e-postadress: (kommer ej att synas!)

url/bloggadress:

& vad vill du kommentera?

Trackback
RSS 2.0