hiss diss

eftersom det inte blev det häromdagen så gör jag det nu istället då.
tyvärr så blir det inga bilder som alla andra gör läs i förra inlägget varför jag inte lägger in någon okänd bild.

vi börjar med
 
DISS
*att jag har två prov nästa vecka
*när man inte har pengar vill man köpa allt i ginatricot , H&M , glitte osv . när man väl har pengar sen hittar man ingenting
*att jag inte ha någon moped
*att rottne kommer dö ut inom tio år. trust me!
*satc2 har premiär när jag åker till grekland & att det är 15årsgräns! (tur då att man är femton. men jag kommer smuggla in ebba. höhöhö)
*man tror att man vet så mycket mej så vet man egentligen nästan ingenting.
*träningen den sista tiden har gått neråt (n'
*VÄDRET SUGER. maj? solsken blå himmel, jatack! förhelvete inte kallt och kvavt, euw.
*hittar ingen snygg bikini till grekland :( får ha min leopardo och nöja mej med mina andra 7 st ^^
*på kungfamiljerna - who cares ? ingen . gift dej (eller har hon redan gjort det?) och var glad .
*min utväxt.
*nyfiknamänniskor. blä

HISS
*GREKLAND!!!!!!!!!!!!!!!!!!
*min nya bh. love it!
*att jag inte har några lektioner imorgon.
*sommarlovet är snart. bra!
*LISEBERG
*öland med familjen en/två veckor . sen öland med peter kanske .
*att jag ska testa vara vegeterian tills grekland.
*piggelin. hiss hela tiden!
*på söta sommarklänningar men som är alldeles för dyra.
*vänner som ställer upp för en när som helst
*konfirmationen blev hiss!
*96-byxor/g-starbyxor osv. sjukt sköna!
*min morfar är bäst i världen. :*
* wynaut s blogg. äälskar den!

puss.

Kommentarer

här kommenterar du:

vad heter du?
ska ditt namn sparas här?

e-postadress: (kommer ej att synas!)

url/bloggadress:

& vad vill du kommentera?

Trackback
RSS 2.0