sister keeper

dagen började med att jag vaknade halv tolv(!!) nästan rekord. åt frukost och kollade på sister keeper med albin. på svenska, allt för min syser. så sjukt jäkla bra!
nu ska jag ut och springa och sedan ska jag plugga plus att ringa min praktikplats. jag har ju sjävklart glömt om det var halv åtta eller åtta jag började -.-' . lyckat elin! ciao

jag skrev ju att jag hejjade på ola eller eric. men han salem al fakir är ju riktigt bra! + att björn också var duktigg :p men har inte hittat globen-klippet så får bli låten från deltävlingen.


Kommentarer
Postat av: malin

ja det har jag gjort :) <3

2010-03-14 @ 15:24:29
URL: http://downfall.blogg.se/

här kommenterar du:

vad heter du?
ska ditt namn sparas här?

e-postadress: (kommer ej att synas!)

url/bloggadress:

& vad vill du kommentera?

Trackback
RSS 2.0